13:05 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پیش فروش

سایپا دیزل، گمشده در جاده زیان
نماد برتر - شرکت «سایپا دیزل» در سال گذشته 995 ریال زیان به ازای هر سهم شناسایی کرد؛ در حالی که وضعیت فروش بهبود یافته بود.
به جای مالیات بستن‌های جدید؛ ساخت و ساز کنید
نماد برتر - هنوز هم می‌خواهند با مسائلی مثل مالیات خانه‌های خالی برای خود زمان بخرند تا شاید در زمان مناسب به ساخت و ساز بپردازند.
گمانه زنی قیمت محصول جدید ایران خودرو در محدوده ۲۸۹ تا ۳۲۰ میلیون تومانی
نماد برتر- در حالی هنوز قیمت محصول جدید ایران خودرو توسط شورای رقابت نهایی نشده که برخی گمانه زنی از بهای ۲۸۹ تا ۳۲۰ میلیون تومانی " تارا " حکایت دارد.
پیش فروش 9 محصول سایپا
نماد برتر - پیش فروش سه روزه ۹ محصول سایپا با موعد تحویل خرداد تا بهمن سال آینده و پیش پرداخت علی الحساب ۴۳.۵ تا ۱.۳۳ میلیون تومانی از شنبه شروع می شود .
قرعه کشی ۱۵ محصول سایپا در قالب دو طرح فردا انجام می شود
نماد برتر- فردا قرعه کشی ۱۵ محصول سایپا در قالب دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش یک ساله ، انجام و برندگان این دو طرح مشخص می شوند .
پیش فروش ۳ محصول شرکت کرمان موتور شروع شد + شرایط
نماد برتر- پیش فروش ۳ محصول کی‌ام‌سی T۸ ، کراس اور S۳ و جک J۴ متعلق به شرکت کرمان موتور از امروز شنبه ۱۱ بهمن آغاز شد.
پیش فروش ۷ محصول ایران خودرو آغاز شد / موعد تحویل آبان تا دی سال بعد
نماد برتر- ایران خودرو طرح پیش فروش یک ساله ۷ محصول را از امروز با موعد تحویل آبان تا دی سال آینده به مدت سه روز آغاز می کند.
۱۰ هزار متقاضی خرید محصول جدید ایران خودرو مشخص شدند
نماد برتر- ۱۰ هزار متقاضی خرید محصول جدید ایران خودرو بنام تارا در دو نوع دستی و اتوماتیک و با موعد تحویل تیر تا دی سال آینده ، مشخص شدند.
شرایط طرح تبدیل حواله‌های ۲۲ محصول ایران خودرو اعلام شد+ جدول
نماد برتر- ایران خودرواز فراهم شدن شرایط تبدیل حواله ۲۲ محصول از نوع پیش فروش که دعوتنامه آنها منقضی شده، خبر داد.
یک هفته با بورس کالا
نماد برتر- در هفته‌ای که گذشت شاهد رویدادها و اظهارنظرهای مختلفی پیرامون بورس کالای ایران بودیم که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به آغاز پذیره نویسی و برگزاری مراسم رسمی افتتاح معاملات دو صندوق کالایی کشاورزی و معاملات گواهی سپرده خرما و اصرار وزارت صمت بر تغییر قیمت پایه فولاد برخلاف شیوه نامه دولت و واکنش فعالان بازار سرمایه، فولاد ونمایندگان مجلس اشاره کرد.
با چقدر می‌توان از بورس خانه خرید؟
نماد برتر- زمزمه‌های انتشار اوراق سلف مسکن در بورس کالا قوت گرفته و طبق آنچه تاکنون اعلام شده، سازوکار این طرح به این صورت است که هر فرد می تواند به میزان سرمایه‌ای که دارد از یک متر تا یک واحد کامل از طریق اوراق سلف خانه پیش‌خرید کند و اگر در زمان سررسید اوراق به اندازه متراژ یک واحد اوراق در اختیار داشته باشد، می‌تواند آن واحد را تحویل بگیرد، در غیر این صورت به ارزش روز می‌تواند اوراق خود را بفروشد و نقدی تسویه کند.
پیش فروش سه روزه ۹ محصول سایپا از امروز شروع شد
نماد برتر-پیش فروش سه روزه ۹ محصول سایپا از جمله شاهین، ساینا ، کوئیک تیبا ، سایپا ۱۵۱، کوئیک R و... از امروز اجرا شد.
آمارهای مثبت از بزرگترین صنعت بورس/ پیش فروش ۳ ماهه و افزایش عرضه ها
نماد برتر- دبیر کل انجمن پتروشیمی با اعلام چند آمار مثبت از بزرگترین صنعت بورس از پیش فروش سه ماهه و افزایش عرضه ها در بورس کالا و فروش ۱۱۰ میلیارد دلاری طی ۷ سال اخیر خبر داد.
انتشار اوراق نفتی ۷۰ هزار میلیارد تومانی دولت حذف شد / پیشنهاد جایگزین
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از مخالفت با انتشار اوراق سلف نفتی ۷۰ هزار میلیارد تومان دولت در سال آینده و فروش قطعی تا ۹۰ هزار میلیارد تومانی نفت خبر داد.
پیش خرید خانه از بورس
نماد برتر- شمارش معکوس برای انتشار اوراق سلف مسکن در بورس کالا آغاز شده است؛ طرحی که از طریق آن امکان پیش خرید خانه برای متقاضیان فراهم خواهد شد.